‘Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt.’

01

Lever jouw kraampakket in bij een verzamelpunt

02

Wilt u eenmalig, maandelijks of jaarlijks iets geven? Mega dankbaar zijn wij met elke bijdrage.

Doneer €1,00 voor een navelklem voor baby's in de Amazone. Doneer €15,00 voor een geboortepakket met lokaal gekochte spulletjes voor mama's & baby's in de Amazone. Iedere baby verdient een mooie & veilige geboorte.

03

Steun als bedrijf

Wij zijn super blij met alle hulp die wij kunnen krijgen om kraam en geboortepakketten samen te stellen en hiervoor hebben wij hard sponsoring nodig. Als bedrijf kunt u spullen donoren maar u kunt ook partner worden in een project. Interesse? Neem contact met ons op via info@stichtingbambs.nl of het contact formulier

04

Schenk met voordeel

Onze Stichting heeft de ANBI-status, dit wil zeggen dat de stichting door de Belastingdienst is aangemerkt als ‘algemeen nut beogende instelling’.

Dit betekent dat uw donaties aan Stichting BAMBS als aftrekposten bij uw inkomstenbelasting aan kunt geven, een extra belastingvoordeel voor u!

05

Kom in actie

Mocht u zelf een project willen bedenken om ons te steunen dan kan dit ook. Mag in de vorm van sponsoring voor de geboortepakketten of trainingen op het gebied van borstvoeding, anticonceptie etc. Neem contact met ons op.